First Gen is Best Gen!

Jon, we miss you man. Sorry you got the axe. BMF fought hard for you.


Here's a pic of my bumper to cheer us all up.

View attachment 7277
Hey how's it going? Yeah I kept up with the thread for about a week after I got banned. You're truck is looking good. That a Brute Force bumper? I've got a BF high clearance rear with tire swing coming this month. I can't wait. I'm going to have to buy a matching spare wheel and tire soon and get rid on my 16in steelie and mismatched Cooper spare lol. It's a 285 stt max I think and my tires are 295 AT3xlt.
 

FirstGenVol

New member
Hey how's it going? Yeah I kept up with the thread for about a week after I got banned. You're truck is looking good. That a Brute Force bumper? I've got a BF high clearance rear with tire swing coming this month. I can't wait. I'm going to have to buy a matching spare wheel and tire soon and get rid on my 16in steelie and mismatched Cooper spare lol. It's a 285 stt max I think and my tires are 295 AT3xlt.

Nice!! I hope to get a BFF rear as well. It's gonna look great on yours. And yes, this is the Brute Force front. Took about 8 weeks to get it.
 
Nice!! I hope to get a BFF rear as well. It's gonna look great on yours. And yes, this is the Brute Force front. Took about 8 weeks to get it.
Damn that's actually not bad. I'm working on my 12th week and was told 12 to 14 weeks lol
I think my BFF sliders took about 10 weeks
 

FirstGenVol

New member
Damn that's actually not bad. I'm working on my 12th week and was told 12 to 14 weeks lol
I think my BFF sliders took about 10 weeks
Yeah it was weird. He told me 12-14 originally then ended up finishing it in 7, delivered in 8. He told some other guys on the forum the lead time for front bumpers was like 6 weeks. Seems like he's all over the map. I think a lot of folks are spending that stimulus check.
 
Yeah it was weird. He told me 12-14 originally then ended up finishing it in 7, delivered in 8. He told some other guys on the forum the lead time for front bumpers was like 6 weeks. Seems like he's all over the map. I think a lot of folks are spending that stimulus check.
Hell this go round the only response I've gotten from Billy was the bill and one reply. I've emailed em maybe 3 or 4 times. Oh well. Luckily I was able to place my order thru Jose Wong in the FB group. I believe he's on the forums as well. But he seems to be the fasted way to reach Billy.

The stimulus check is in fact what got me to pull the trigger.
 

Bmf4069

Insert funny catch phrase here.
Hell this go round the only response I've gotten from Billy was the bill and one reply. I've emailed em maybe 3 or 4 times. Oh well. Luckily I was able to place my order thru Jose Wong in the FB group. I believe he's on the forums as well. But he seems to be the fasted way to reach Billy.

The stimulus check is in fact what got me to pull the trigger.
He's around, but doesn't post much. Geoff popped in for a minute posting about the big big brakes then kinda disappeared.
 

FirstGenVol

New member
Hell this go round the only response I've gotten from Billy was the bill and one reply. I've emailed em maybe 3 or 4 times. Oh well. Luckily I was able to place my order thru Jose Wong in the FB group. I believe he's on the forums as well. But he seems to be the fasted way to reach Billy.

The stimulus check is in fact what got me to pull the trigger.
Do you need Billy's cell phone? He usually responds to text right away.
 
Do you need Billy's cell phone? He usually responds to text right away.
I have a number but I'm not sure if it's his cell or not. Go ahead and pm it to me plz
 
Last edited:
I also got word my sliders have shipped. I decided not to powder coat these and just rattle can them instead. I'll post pics once they come in.
Yeah i just primered and bedlined mine
 
Geoffrey beers on FB. Hes the FB guru along with jose, like empty lord on .com
I know we're not the only ones on that group from the forum. But I don't many know people by their real names
 
That's awesome. I want one so bad, but I don't want to cut my bed. I saw that he has another design(or did) that was a high clearance bumper with tire swingout, that didn't require cutting the bed. I wonder if he still makes that option.

How many weeks did it take?
He does and it's a little cheaper too. Talk to Jose Wong and he'll get you set up on pricing and ordering. I ordered April 17th and it shipped today. So it was about 14 weeks
 
Top